Blogfriends

måndag 5 oktober 2009

vintage & handmade by caitlin holcomb





Loooook here

5 kommentarer:

Renee sa...

Oh my God Agneta I love that light. You seriously have the most beautiful things on your blog.

Love Renee xoxo

Temps perdu sa...

Åååå så vackert!
Kram från ett stormigt och vindigt Helsingfors!
Mymlan

lilian søgaard wogensen sa...

oj oj oj....er den smukke blondelampeskærm til salg ??? ville elske den !! hvor kan den evt købes ?
lilian

Bluggi buggi blogg sa...

Yndige lamper du viser her. Elsker blonder.
Trude:)

Jema Rose sa...

Så fina lampor...kanske nåt att försöka sig på att knåpa ihop själv..!

: )

Jag vet vilken blogg du menar:
http://edgarandedgar.typepad.com/

Det var ju tack vare din blogg jag hittade dit...men bra att jag blev påmind, för det var ett tag sedan jag kollade där!

När jag mailade dig så skrev jag till följande adress: sparkoflife@live.se

Jag hjälper dig som sagt gärna med en låtlista till din blogg, annars är det ganska lätt att fixa det faktiskt, om du själv vill testa på mixpod.com

Min mailadress är: kjellsdotera@hotmail.com

KRAM, Jenny

<3