Blogfriends

söndag 4 oktober 2009

kims custom kitchen







Dinner anyone?

6 kommentarer:

lugnet sa...

Tack för ditt rara mail!! Snyggt kök!! Var hittar du alla fantastiska hem och bilder?, du har känsla för färg och form!!
Ha en underbar vecka!
Kram//Ulrica

Plupps krypin sa...

Hej.
Wow! Vem vill inte äta middag i det köket!
Kram Yvonne

Keith sa...

These are great. I did want to let you know that I added your blog to the links section of both my blogs. I hope you have a great week. Cheers!

Sabina sa...

Hej!
Tack för titten i min blogg... och att du kommenterat! :) Kul med nya bekantskaper, och vilken härlig färgsprakande blogg du har!!!
Man blir verkligen glad av att kika in här!
Ha det gott!
Kram Sabina

Jema Rose sa...

Men du...har du inte fått mitt mail.?!

Jag kan inte ge dig någon HTML-kod förrän jag skapat en låtlista till dig, och jag vet ju inte ens vilken musik du vill ha..!

Jag är ingen tankeläsare...

; )

TACK snälla för dina kommentarer!!!

Ha en fin vecka!

KRAM, Jenny

<3

Angel.Pearls sa...

Tack för guligt inlägg hos mej, och för Etsy-länken-de smyckena var det inget fel på! Min dröm är att själv sälja mina alster på Etsy, och jag håller faktiskt på att lägga upp en egen shop! Underbart kök -kan man få lite frukost kanske..Ha en fortsatt fin vecka. Kram//Eva