Blogfriends

söndag 18 oktober 2009

some flash from my home








Welcome in !!

30 kommentarer:

helle - pirettehuset.dk sa...

Inte bitche nu, sødeste af alle!

Men jeg har en anden ide: du flytter ud af disse über-lækre rum i Österlen, og jeg flytter ind i stedet. Right away!

Charmerende, smagfuldt, inspirerende, kreativt, smukt, kontrastfyldt...hvad kan jeg sige mere?
Tænkte på dig, da jeg sad på Bornholmer-færgen med familien for et par timer siden og kiggede over på Skåne. På vej hjem fra en skøn 50 års fødselsdag. Livet er ganske OK for tilfældet.

Ulrica sa...

Såååå snyggt!!! Jag tror jag svimmar!!!
Randigt har vi beslutat att ha i vårt matrum!! Sååå coolt!!
Kram//Ulrica

Betongängeln sa...

Urläckert***
Coolt***
Snyggt***
Vill ha***
Kramar
Annelie

Lisa sa...

Superfint!!!!!!! Kram

Jema Rose sa...

Jag trillade nästan av stolen...farligt att visa upp ett sådant vackert hem...helt OTROLIGT vad fint det är!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Rikke sa...

Wow - så lekkert!!
Flott tapet:)

moa sa...

ojojoj - så lekkert, fint & kult du har det!
et superherlig hus du har!

moa

manon 21 sa...

OHHHHH j'adore ta petite maison!
bonne soirée

manon

Anonym sa...

Bilder är superbra, och ändå kan bilder inte helt göra ditt fantastiska hus och hem FULL rätvisa. Dom är bara ett smakprov på vad man där får andas in. Detta underbara hem. I love it

Tack för trevlig sällskap igår, gott att se dig.
Tack för dina rara ord om mina flickor

Sen gör vi snart ett nytt besök till vår källa och meddelar vår fina vän att vi kommer, eller hur.
Kram
Susanne

Sjabbig men chic sa...

Jag dånar! På gammalt fint manér såklart. Helt f...ing fabulous!
Mer, mer, mer!!!

Kram Lisa

Dagny @ Beautiful Living sa...

Den stripete tapeten er helt fantastisk!! Kult hjem du har, interiøret var veldig uventet når etter det første bildet av eksteriøret!

Josefine sa...

Fantastisk... for et lekkert hus:))
Bor du virkelig her...jammen har du det lekkert!

Ha en fin kveld, stor klem

Hannis sa...

Oooo! I like it!
Jädrans Agneta!Vilket läckert hem.

mi-rachel sa...

å herlighet for et idyllisk og vakkert hus du bor i! og så stilfullt innredet!! wow!!

Irene ~ RE~VINTAGED sa...

Wow, wow and WOW!

http://afancifultwist.typepad.com sa...

I am in LOVE with your blog!!

Mary-Laure sa...

Wow, your home is incredible! I love how traditional it looks on the outside, and sleek, modern in the inside. Great taste, very original! I'd love to see more.

Elisa Day sa...

Vilket underbart hem du har! Gillar kontrasterna och dom oväntade detaljerna. Jättehärlig! Kram

Fair sa...

Så stilig! Hjemmet ditt er vakkert! Overraskende interiør når man kun ser huset fra utsiden, men veldig kult!

Karin / Livsluft sa...

Så speciellt och vackert du har det! Gillade särskilt delen med soffor, fårskinn, madonnor, kors, tavlor och de läckra färgerna på ljusen som satte kulör åt rummet.Fräckt!
Tack snälla du för din underbara kommentar i min blogg! Såå glad jag blev:-))
Kram till dig! /Karin

milla-andante sa...

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!

Keith sa...

Those are great. I love those photos. I would definitely enjoy having a home like that. Cheers!

LeiaMia sa...

Jag tror inte min kommentar gick fram igår... det jag ville säga var att DET ÄR SUUUPERFINT och UUURLÄCKERT!!! Vad roligt att få se dig från insidan så att säga!!!

Anonym sa...

Hej kära Agneta!

Du har verkligen ett fantastiskt hem. På många sätt. Trivdes redan första gången jag klev in i din medvetet vildvuxna trädgård. Du har känsla, stil och klass! Stolt över min svärmor! ;)

Kramar
Malin

hvorfor ikke... sa...

Mmmmmmmm! Deilig inspirasjon! Vakkert;)
Nå har Torunn fra Norge kost seg en stund på bloggen din;) Mye flott! Så jeg tiiter snart innom igjen;)
Kram Torunn

LIBERTY POST EDITOR sa...

Are you kidding me!!!!??? This is your home? Oh my. Tell me more...Liberty Post

Design by E sa...

oh my good..love it love it!!!!!!!!!!!!!
SÅÅÅ snyggt du har volka fantastiskt vackra bilder, hoppas de OK om jag lånar dom för att tipsa om din fina blogg på min sida??
kram på dig //E

amalia sa...

que casa tan maravillosa!!!

Geisslein sa...

cool - great home, great style!!!!

ediot sa...

va?! kan man bo såhär fint på riktigt? nu blev jag förfasande avundsjuk. så så så fint ju!