Blogfriends

lördag 26 december 2009

Varkala Beach, Kerela, in India


Peace & Love from Agneta

13 kommentarer:

Hannis sa...

Underbart! Så underbart!

nevin sa...

My dear,

Merry Christmas and happy happy new year..

With all my love..

helle - pirettehuset.dk sa...

Det ser virkelig ud som om du har fundet freden, min ven!
Dette foto med dig i positur - klar til at modtage gaver fra himlen, jeg håber du får så mange af dem!

Himmelsk sted, der ville jeg også gerne være!

Nyd, njut, nyd det!
Helle

Bluggi buggi blogg sa...

Å så deilig. Nyt India :)

Trude :)

Anci sa...

Hej !
Så kul att höra ifrån dig ! Tack för dina underbara kommentarer.
Jag hoppas att dina dagar i Indien är fyllda med mycket gott. Allt det du hittar, ser, hör och upplever.

Stor kram
Anci

kendalee sa...

Beautiful! I hope you are having the kind of experience that this picture captures, the kind that fills up the soul... :)

Renee sa...

Merry Christmas Agneta.

In INDIA how exciting. I have just been looking at the pictures and they are incredible.

I love the banner.

Love Renee xoxo

Linda Sue sa...

BEAUTIFUL! What a lovely way to welcome the new year! Cheers!
LS

LillaFlisan sa...

Naeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Din lyllpelle!

Underbar bild också!
Annat är det här: Idag har vi varit på mellandagsrea i stockholm i snöstorm och ishalka, brrr!
Och inga fynd gjorde jag heller som tröst, hahaha!


Kram

Flisanlisan loppanlej

Angel.Pearls sa...

Vännen min, Är det verkligen sant -har jag vunnit hos dej??!! Jag är så glad å tackar av hela mitt hjärta. Jag älskar såklar överraskningar och blir så 'nyfiken' på priset.. Önskar dig en fortsatt givande resa med fullt av upplevelser, sinnlighet, andlighet och kärlek..See You // Love//Eva

Elisa Day sa...

Oj vad roligt, vann jag?! :D Ska maila adressen. Vilken underbar bild, tränade yoga i morse tänkte på dig. Kramar

Gabbi sa...

Such gorgeous serenity!♥ Just what I needed last week... :)

Hobo ........ ........ ........ sa...

Peace installed.