Blogfriends

måndag 4 januari 2010

in short, people





Have a nice monday! Agneta

11 kommentarer:

Anci sa...

Tack detsamma ! Fast om inte världen har förändrats sedan i går så får jag vara ledig i dag också :)

Kram
Anci

mi-rachel sa...

hi hi.. ;)
kule bilder!

manon 21 sa...

merci pour ce beau voyage.

bonne année 2010

Amicalement

Manon

Marie sa...

Hej Systra!
Vackra bilder som vanligt, men själv så hatar jag trängsel. Det är dock fräckt på bild..
Tusen tack för indiatyget!
Puss å kram Marie

Love Your Homes sa...

An amazing picture says more than a thousand words!

In short, måste ha varit en resa att minnas med ett varmt leende.

Hoppas du har kurerat dig och God fortsättning!

LeiaMia sa...

Oooops är det måndag idag??? Tur att man läser bloggar så man hänger med i verkligheten! :-)
Common people är en av världens bästa låtar!

Bralliz sa...

Hej Agneta!
Coola bilder!
Det är väl klart att jag INTE kommer bli besviken, jag tycker att det är superhäftigt med något riktigt indien-kitschigt, hihi... :-)
Ha det bäst vännen!
Kraaam Alice ♥

Hannis sa...

Är det du som fotat?
Kan tänka mig pulsen!

Mår du bättre?

LIBERTY POST EDITOR sa...

You are a curator. An incredible curator. xo

Scandinavian Retro sa...

I have just looked at your photos from India, and they are just INCREDIBLE! wonderful, colorful and inspiring! Have a great day.

dalen 191 sa...

Vilken bild,den första av dem!!!
Ser nästan ut som godis... jag tycker mycket om ditt sinne för färg och komposition!!! Det är såå vackra människor och med alla färger så blir det nästan overkligt... som en saga!