Blogfriends

tisdag 26 januari 2010

punk is fun







Angry beauty.... images found on the web

11 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Är sugen på färg och jag tänkte: vem kan vara bättre att titta in till? Och! Ja, men fatta vad rätt jag hade. Underbart och förra inlägget mmmm det är så att man vill bita i bilderna!

Kram Lisa

no47-mia sa...

Sköna bilder!!
Minns låten...

Kraam Mia

studioJudith sa...

It is fun ...
and has been for a very long time.
I believe I saw my first mohawk in London
in the mid 80's!

Jjj

Anci sa...

Idag är en dag då jag har lust att se ut så där !! Det borde kanske bli lite färgning av hår och nya kläder idag då.

Kramar
Anci

Angela sa...

Fun with attitude! great images

Plupps krypin sa...

Med mina tunna stran så ....... Nä, jag tror Att jag fortsätter med min vanliga frisyr.
Kram Yvonne

me and alice sa...

Åh vilka coola bilder. Får lite flaschbacks till min ungdom när man gjorde revolt mot allt och alla... *fniss*
Kram på dig!!
Susanne

beatrice De sa...

J'en ai connu à Londres. Ils enlevaient leurs *crêtes* la semaine pour aller travailler.

Superbes photos *vivantes*.
Un petit cou cou de Suisse.

Tezz från Kungens Kurva sa...

Häftiga bilder, låten gillar jag skarpt, den var en av mina favoriter för x antal år sen :)

Linda Sue sa...

AWESOME indeed LOVE the creativity and wild abandon!

Hannis sa...

Hej Neta!!

Så ville jag alltid se ut när jag var yngre, synd jag aldrig riktigt vågade eller fick, hehe. Häftig blogg med coola bilder, i like!

/Hannis