Blogfriends

onsdag 10 mars 2010

Are you a clog fan?










The story of Swedish Hasbeens......
The Hasbeens toffels, are based on original 70's models and are made of ecologically prepared natural grain leather since it's the most beautiful an highest quality at the same time as it's environmentally friendly. The are still handmade with respect for people and the environment in the sam small factory since 1792.
......"her name was Anita and she was the hottest mum in all of southern Sweden in the 1970's. While smoking Camel she screamed att her kids until her curles fell out and just looked fabulous and her white high-heeled clogs. One summer day in 2006 we found the shoes she wore (300 pairs of red, white and black beautiful clogs from the 70's) in the basement of an old clog factory in the neightboring village and brougth them to Stockholm"......

15 kommentarer:

The Wanderers' Daughter sa...

YES! I love clogs. Unfortunately I can't wear sexy ones like these because I'm six feet tall and they make me look like a tranny ;) But I wear fleece-lined (flat-soled) clogs all winter, and I could not do without them.

Linda Sue sa...

I have six pair of clogs- one, my favorite, is hand painted in Sweden with berries and flowers. I have always worn clogs! I LOVE these with the taller heels- so cool!!!

Anci sa...

Ja, ser de ut så där så tror jag nog att jag är det :)

Kram till dig
Anci

Angel.Pearls sa...

Åh, Agneta!! Precis vad jag också behöver: lite sol, lite värme o ett par urläckra träskor!! (Var får man tag på dem..de där i silver vore en dröm att bära- så kaxiga!!) Ledsen, men det är fortfarande kallt hos mej..har sorg..någon nära o kär är borta..Sköt om dej o ha det gott//Eva

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!! TACK för din hälsing, blev glad!!! Otroligt härlig blogg du har...mycket inspiration! Kanske ska plocka fram mina Hasbeens från förra året som jag knappt använde då jag slet av ledbandet första dagen på semestern....

Ha det gott!

KRAM
Hanna

no47-mia sa...

Hello ♥

Jahadu! Denna vår ska ett par svnska tofflor införskaffas. Missade det förr året..
Finns ju så många snygga av dom.
...måste sola benen bara...

Kraaammm Mia

Lovely Home sa...

Hi (:
Shoes simply paramount!
These colors, I felt a warm summer wind on your feet (;
And there is still snow outside the window!
1000 kisses Yours
Patricia

Maria sa...

Remtofflor,Jippi!!!
Men den där historien har jag aldrig hört....intressant!
Mera sol till folket!
Maria

Geisslein sa...

oh they are so beautiful! Need them!

helle - pirettehuset.dk sa...

Ikke siden barndommens røde træsko har jeg haft lignende på fødderne, måske skulle man forsøge igen...?

Och? - hvordan gik det då?

Bedste kram

Olivia sa...

Jättefiina skor, fast finns säkert inte i min storlek bara ... men annars så ;)

Du, jag vill bara tacka dig för din supergulliga kommentar hos mig, varenda kommentar är värd guld för mig, det vet du va? ♥

KRAMISKRAMAR lilla O ♥

Elisa Day sa...

Trodde inte jag var en clog fan, men efter att ha sett dom här bilderna och skorna är jag osäker! Min pappa var "berömd" för sina träskor, han använde såna jämt för att han hade inte tid att knyta skosnören. Vi köpte han vandrartofflor, men dom hade ju jobbiga karborreband ;) Kram

Madeleine sa...

Hej!
Tack så mycket. =)
Nej min "bloggbild" har jag haft sen i julas. Vad glad jag blir att du tycker om den och mig, haha. ;)

Ja men jösses vilka fina skor och vilka snygga ben överallt. Viiill haaa!!

Kram Madeleine

koralee sa...

Just found you lovely lovely blog...YES!!!!! I am a clog fan...and these are amazing..a pair of these are now at the top of my list. They make my heart sing! Off to read more of this amazing blog of yours. xoxo

studioJudith sa...

Clogs rule for real life!
Well, mine.

Jjj