Blogfriends

onsdag 10 mars 2010

Blackberry way









Images Living Etc

14 kommentarer:

Lovely Home sa...

Black and white elegance and chic
Excellent arrangement of the colors but it requires perfect
great photos
Have a nice evening ((:
Patricia

Anci sa...

Svart och vitt har inte varit någon favorit hos mig, men jag får kanske ändra mig :)

Hoppas att allt är bra med dig !!

Kram
Anci

Temps perdu sa...

Otroligt chic. Jag gillar svart. Kram!

Olivia sa...

Jättefina bilder, jag bara älskar den med den fina Apple datorn ;)

Ville bara titta förbi och säga tack för dina gulliga kommentarer, du är guld värd i mina ögon, bästa kommenteraren är du det...

KRAMISKRAMAR // OLIVIA

studioJudith sa...

The edge of perfection created with all this
BLACK / WHITE balance was completed by the
crispness of your baroque music selection.

Thanks (again!) for being just the note
I needed this morning -

Judith

Penny Lane sa...

what a place! those stairs are dreamy!
take a look at my blog's giveaway =)

PL ♥

Bralliz sa...

Heej Agneta!
Supersnygga bilder!
Jag älskar den första, sååå snyggt med tavel-väggar tycker jag! Gillar det svarta o vita!
Ha det bäst vännen!
Kraaam Alice ♥

brudeblogg sa...

Hei! Her var det mye inspirerende ;)

Don sa...

A very inviting home!

Linda Sue sa...

Elegant! I might feel a bit uncomfortable there...at first ...but think that I could get used to it, could you?

Hannis sa...

Älskar väggen med bokstäverna och ramarna!
Snygg kontrast.

Har du som alltid lyckas hitta alla dessa fantastiska bilder några tips på sidor med orientalisk inredning?
Syster min letar efter det.

Bette sa...

Heisann!
Tusen takk for den fine kommentaren du la igjen på bloggen min!!!
Og for en herlig blogg du har,da!!! Så masse fine bilder:)
Her kommer jeg tilbake!

Klem Bette ♥

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Tänk att kunna vara så sträng mot sig själv....

purple area sa...

Tjusigt!!