Blogfriends

tisdag 16 mars 2010

Pink Princess home










Take a look here!

11 kommentarer:

House number 15 sa...

Tack för din kommentar! Vilken tur för det så jag hittade hit.

Vilket färgsprakande hem! Jag har också blivit svag för rosa men är betydlig försiktigare än denna princess är.

Ha det gott/C

MacRoland sa...

Hej Agneta! Alltid kul att titta in på dina bilder.
Tack för en fin kväll och jag vill verkligen tacka dig för presenten du hade med dig till mig.
Jag har redan börjat läsa lite om kvällens övningar, känns rätt.
Vi ses snart.
Ha de gott

My Castle in Spain sa...

oh you know i love pink ! if it were not for my boyfriend i'd have an entirely pink room by now!

love your Riad post...i'll pass the link to a blogging friend who asked me about some riads in Marrakech. This one is beautiful !

Besitos de Andalucia...
Lala

Mandarine D'Italie sa...

In love with this pink post! Very colourful indeed, it lifts our spirit! Thanks

Anci sa...

Härligt färgglatt ! Tack för den energikicken :)

Hoppas att din dag blir en drömdag

Kraaaam
Anci

Helt Enkelt sa...

jag faller som en fura för dessa bilder....åh som en karamell...

jösses vad du är morgonpigg. eller det kanske inte är självvalt att stiga upp vid fem?!
nog för att jag också är uppe tidigt men...

ha en härlig dag!!

Heidi {FruFly} sa...

Ah, de var helt nydelige! Hadde jeg bodd alene, kan det hende at det hadde lignet litt mer dette her!:) Ha en herlig dag! Klem Heidi

lilla.u sa...

WOW! Think Pink big time! Jag älskar det!

Olivia sa...

Jääättefina bilder!!! så fint med färger, får den där mysiga vårkänslan... ♥

Nu är jag äntligen tillbaka från skada och läxor och hoppas på att få tillbaka alla mina söta läsare.

xoxo
Olivia ♥

Don sa...

I was blue but now I'm in the pink!

Hannis sa...

Wiiii!Smällkaramell känns det som!
Jag får energi hos dig!

Syster hälsar och tackar för länken.
Den har kommit till användning.