Blogfriends

torsdag 18 mars 2010

Retro modern wall clocks











Design by Steve Cambronne

11 kommentarer:

melifaif sa...

Oh, how I love those. Funky and retro.

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Ohhh. Så jeeee-vla underbara klockor!!
Kommer du ihåg den där teckande TVserien Jetsons? De bodde i rymden och åkte runt i sin privata lilla raket. Jag tänker på dem just nu... De hade nog en liknande klocka:-)

Betongängeln sa...

hejsan...roliga klockor, underbara...
jag brukar dela med mig av dig på facebook, hoppas det inte gör nånting. vill att mina vänner ska kolla in dina härliga bilder...
kram

Don sa...

Wonderful time exposure! Thanks for the love love love.

D*fusion sa...

just love the clocks
suddenly I need many clocks.
Dan
http://dandorfer1.blogspot.com/

1 OF A KIND sa...

Ja, er også helt vilde med de ure! Har aldrig set dem før nu, så tak for det:-)

Jg. for FatScribe sa...

retro clocks rock ... and I need a new one for the kitchen! thanks for visiting today!!

Maria sa...

Funky time!
Varma goa!
Maria

helle - pirettehuset.dk sa...

Er det bare mig?? ... de ure ligner aliens from outaspace, dear! Men du ved intet kan skille os ad!

Right?

Anonym sa...

As time goes bye

sunny sa...

beautiful clocks!!!

I am new to your blog. It's so pretty!