Blogfriends

lördag 20 mars 2010

Competition time











Plain Vanilla - swedish designed jewellery - a world dedicated to beauty

Plain Vanilla jewellery was started by Ingela Grip and Johanna Ahlgren in 2004 - and the name comes from their passion for vanilla and love for simplicity. The jewellery collections are contemporary and elegant, feminine and soft.

As a reader of Wabi & Sabi You now have the chance to win a fabulous piece of Swedish designed jewellery from Plain Vanilla!

THE RULES
All you have to do is link Plain Vanilla´s website and Wabi & Sabi´s on your blog - and write the name of your favourite piece from Plain Vanilla amongst the pictures below at the "comments". Three lucky winners will receive their favourite Plain Vanilla piece!

The names of the winners will be announced on April 17th when the competition is closed.

Good luck and Enjoy the weekend!

39 kommentarer:

Fabulous Finds Gal sa...

I love! How modern and chic. I'll take the ring and the necklace with the heart, please. Ha.. Ha..

xo,
Christina

Anci sa...

Hej, min vän !
Dina kommentarer gör mig alltid glad :) Dina inlägg får mig att känna: wow, härligt, åhhhh, kul och ja mer !!

Hoppas att din söndag blir skön, mysig och solig

Stor kram
Anci

Olivia sa...

Jääätttefina bilder!! :)

Ville bara titta in och tacka så hjärtligt för kommentaren men fastnade lite för de fantastiska smyckena.

xoxo
Olivia. ♥

Anci sa...

Tror du att jag har en chans att vinna ? Slår blixten ner två gånger på samma ställe ?? Men jag vill !! Smyckena är sååå vackra.

Kram igen
Anci

Kaylovesvintage sa...

the mushroom is a dream

Mary sa...

Wow this jewelry is stunning against the black background!

tony sa...

Lovely ! I Like Your Blog
Regards
Tony.

Lilla huset på prärien sa...

åh vilka fantastiska underbara smycken. jag föll pladask för den där ringen "crazy" med massa små sammansatta ringar. superfin! fanns i guld också såg jag :)

kram jenny

Jürgen sa...

Thank you for visit my blog, i will follow him. I think that your blog are beautiful too, i like him very much. Thank you regards jürgen

Inka sa...

Hej svejs!

Tack för titten inne hos mig.
Vilka vackra smycken du visar. Jag älskar silver. Jag säger bara...Åh, WOW!

Ha det gött


Kram Inka

Anci sa...

God morgon !
Glömde ju en sak. Ja, jag har tagit bilden på blomman i Indien för ett år sedan.

Stor kram
Anci

Temps perdu sa...

Så vackra!
Jag önskar mej armbandet Bangle LIFE IS YOUR CREATION (silver plated, brushed).

Kram och ha en skön söndag min fina skånska väninna!

Nina

Tina // Peppar och Vanilj sa...

"Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp...."

eller "jag vill ha en SMYCKE-SVAMP annars får jag ..."

Jag håller tummarna :)och länkar !

K R A M // T i n a

Design by E sa...

Hej!
wow så fina smycken, tack jag är gärna med, länkar. trevlig söndag kram E

helle - pirettehuset.dk sa...

Oj, om man kunnne få fingrene ned i den skattekiste! Hvad tror du, min ven, mon lykken er med mig?

Ringen på 1. billede er skøn! Egentlig burde man ikke tiltrække særlig opmærksomhed på sine tjocka fingre og rynkede hænder, men det struntar vi i, ikke?

shibori girl sa...

Thank you so much for your wonderful comment on my blog!

You can put that ring aside, because I think it's coming home with me. :)

Off now to link your sites...

Kate Tracton (Shibori Girl)

Tigris Predikantan sa...

Är det du som gör så¨fina alster?
:)

Karena sa...

Adore the round circle earrings filled with smaller sized various circles, elegant and classic.

Karena
Art by Karena

Karena sa...

PS Please come see me & follow as well ...I have a giveaway coming soon!

Karena

Jillian sa...

They are ALL gorgeous but I love the second photo with the hoop earrings. WOW!

Linda at Lime in the Coconut! sa...

Gorgeous little pieces of art!

LeiaMia sa...

Heej! Jag vet, jag har varit lite slapp på sista tiden... har helt tappat blogginspirationen och har inte orkat kommentera heller... fast idag tog jag äntligen lite nya bilder som jag lagt in i bloggen!
Ska fundera på detta med tävlingen också! Kram!

Stacy Hurt sa...

Thank you for visiting one of my blogs. Your jewelry is quite stunning! I'm sure the folks on my art blog will appreciate it too. I'm going to post the link to you there. Very nice work!

Deborah sa...

Thank you for stopping by so I could come visit you! Quite enjoyable here. Is the first photo a ring??? I am seriouly in love with it.

Mrs Boho sa...

Hi! thanks for visit my blog, your blog is very nice too, i put it in my blogroll. I love the earrings of the second and third photo, are very very very beautiful.

See you!!!

Bea sa...

Thank you for visiting my blog, from Sweden!!, I like very much your style of decoration, and your blog.
Regards

yolanda sa...

Thanks a lot for your nice coment, it make me happy.
Take care
my prefer is the number four

The Joy of Nesting sa...

Oh how easy to pick my favorite piece! The mushroom is ever so cute! Than you for stopping by my little Bloglandian home:) I would be happy to add your blog to my blog links, hopefully you will add my link on yours? :) Have a wonderful week!

Pattie;)
Mazatlan Mx.











0

LIBERTY POST EDITOR sa...

I want to jump inside my laptop and steal the piece of jewelry in your header! I'm going to ask the Canadian Bonnie (of Bonnie and Clyde) ... I think I'll do it when you are all fast asleep. LPxo

Splendid Willow sa...

Agneta, thank you for visiting my blog (again! men du kände nog inte igen dig med min nya banner!). Visst följer jag dig!

Och vad roligt med nya härliga designers! Jättefina smycken, men så svårt att välja... Jag föll genast pladask för "The dizzy ring". Classy and chic. Exactly my style!

Din länk är redan uppe (!) nu lägger jag till Plain Vanilla och håller tummar och tår för att jag är den store vinnaren!

Kram i rymden, ox Mon

LillaFlisan sa...

Hejsan Vännen!!!!

sååååååååååå fina smycken!
klart jag vill vara med och länka. Sitter dock på jobbet så det får bli senare i kväll!

Tusen tack för din kommentar! Den värmer så!
Ja,visst har hon har skinn på näsan mitt lilla hjärta men det som inte syns på bilderna är att hon faktiskt har ett mjukt runt litet änglaansikte där bakom alla nitarmbanden och det långa vilt lockiga håret, hahaha. (För att inte tala om ett stort, mjukt blödigt hjärta.....)

så bilderna är vid första anblicken väldigt kontrasterande mot verkligheten för oss som känner henne.
Ha en fin dag idag!!

största kramen

Flisan

Maria sa...

Fjäril vingar......så vackert som halssmycke kanske!?
Vilka ljuvliga smycken!

Mera sol till folket!
Maria Möllerström

Hannis sa...

Tada!Det här vill jag inte missa.
Och om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha ringen på översta bilden=))
Länkar och det också!

Hannis sa...

Och jag skulle ju skriva vad den heter också...
Dizzy ring!

Ulrica sa...

Wow, vilka underbara smycken!! Vill absolut vara med och tävla!! Mina favoriter är är halsbanden, Power, butterfly stone eller mushroom necklace!! Om jag vinner vill jag bli överaskad!! Perfekt födelsedagspresent till mig!! Hoppas!!
Kramar//Ulrica

Olga sa...

Truly beautiful blog! My favourite one is the mushroom piece... oh well, the beautiful circle rings are also amazing ;)

Cerezas de Tul sa...

Hello
How are you?
Sorry for my later answer and sorry again my english :) jijiji
Well, I thought that your job were to make these wonderful pieces ... sorryyyyy!
They are very beutiful and my prefer are the earings (3º photo)
Your blog is so amazing and so beautiful. I love it.
And I nice to meet you really.
Kiss
(I put on Cerezas de Tul your competition. Do you like it?)

24 rue L sa...

My preference goes to the earrings of the third image, it are very attractive, as all the rest moreover! Bye for now!

vlijtig sa...

Thanks for visiting my blog. I love the bracelet with circles and ovals. Beautiful pics on your blog in general! I will surely write a post about your blog and Plain Vanilla when the bracelet would turn up in my mailbox!