Blogfriends

lördag 13 mars 2010

Weekend again








Surreal, crazy & funny shoes found here!

5 kommentarer:

oumberligating sa...

Vilken blogg, vilket bildurval du har samlat, jag bugar, fint, snyggt, intressant och spännande. Har hittet lite saker att "spinna vidare" på hos dig och jag lovar när jag gör det kommer jag att hänvisa till dig!
En hel del material är mitt eget och har faktiskt hittat det lite här och var i bloggvärlden nu, det gör mig inte ett skit, jag vill att nätet ska vara en fristad för vuxna! Jag är noga med att skriva fristad för vuxna, material som är oseriöst och sexistiskt och handlar om barn och ungdomar ska självklart bort. Sedan har barnen självklart rätt till nätet också men under vuxnas kontroll, oj, nu blev jag bror duktig igen, det var inte meningen! Vill bara säga att jag själv blir glad när någon skriver var de fått inspirationen ifrån, man spinner vidare helt enkelt det gillar jag.
Men som sagt vi ses och hörs i cyberrymden eller bloggsosfären eller blogglandia som de numera heer på sina håll!
Ha en fin helg!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Anci sa...

God morgon !
Hm, nya skor till sommaren kanske ??

Stor kram
Anci

no47-mia sa...

Oj! Vilka ska man välja..fniss..
Fräcka!

Kram Mia

beatrice De sa...

Celles-ci sont quand même un peu *lourdes* pour danser le tango argentin !!!

Landlige Hjem sa...

Wow! Riktig Tuffa skor, den första gillande jag bäst :)
Trevlig helg!
Kram Anki