Blogfriends

söndag 14 mars 2010

The Pure Wonder










Miles Aldridge & the living colors!

9 kommentarer:

Hobo ........ ........ ........ sa...

Crab photograph - The best.
The smile And The colors around - perfect.
Thanks for sharing.

Lovely Home sa...

Hi!
Great pictures, fantastic model for (;
Such erotic and full of femininity, like this.
I greet and wish you a pleasant Sunday ((:
Patricia

Hannis sa...

Glamour!Sprakande sån!
Bilden när hon tänder ciggen...
Wow!

Tack min vän!
För dina alltid så underbara rader!!

LillaFlisan sa...

Ja, du, raring!

The??? Näe, jag är allt en kaffedrickare som inte förstår mig på det där med teer, hur nyttigt de än må vara.
( Teet på bilden är till min väninna och äpplejuicen till mig, hahaha)


Hur har ni det där nere i landet? Säg att våren är på väg!!??!!
Ha en fin söndag!

Kramar

Flisan

Vibeke sa...

tusen tusen takk for undebara ord fra deg,
det gjør meg glad agneta!:)

fin søndag til deg.

Stine sa...

Tusen takk =) Så vakre farger det er i disse bildene. Elsker moteserier!

Klem fra Stine

andrea tachezy sa...

Thank you Agneta for visiting my blog and for a nice comment :-)

Mélocy sa...

I love your pic's, sexy & chic...

Don sa...

Oh so sexy. Fun pics!