Blogfriends

lördag 17 april 2010

AND THE WINNERS ARE.....

Congratulations to the blog Rost & Rosor. You have won this ring from Plain Vanilla!!


Congratiulations to the blog 'Henricks tankegångar'. You have won this lovely necklace from Plain Vanilla!!



Congratiulations to the blog 'Where are you Olga'. You have won this lovely necklace from Plain Vanilla!!


Those of you who didn't win........
As a reader of Wabi & Sabi You now have 50 % discount, until 30 april, if you order som of the fabulous piece of Swedish designed jewellery from Plain Vanilla. Specify when you ordering 'Wabi & Sabi'. If you have some questions, send a mail to Johanna!
johanna@plainvanilla.se

14 kommentarer:

Olga sa...

Oh, Agneta! You can't imagine how amazed and happy I am to be the owner of this most fabulous necklace :) It's one of a kind! Tack, tack, tack!

Henricks tankegångar sa...

Tusen, Vilken lycka att vinna ett så snyggt smycke från Plain Vanilla. Tusen tack åter igen! / Henrick

Hobo ........ ........ ........ sa...

Congratulations & Celebrations

tony sa...

Congratulations To The Winners.I might well take you up on your offer soon.
Have A Great Weekend.
Regards
Tony.

Katta sa...

Är det verkligen sant??!! Jag blev så glad att jag råkade klicka bort hela min kommentat :D Den är ju helt underbar ringen och grattis till de andra vinnarna med.Och vilken passande låt i bakgrunden :D ! Stort tack och STOOOR KRAM, Katta

Sandra | Inspirera Mera sa...

Åh grattis till vinnarna!
Trevlig helg!

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!
Finfina smycken!
XX
Becky

Cafe Fashionista sa...

Congratulations to the winners!! :)

Fashion Cappuccino sa...

Lucky girls! They're amazing jewelery pieces! xoxoxoxoxo

Natasha Burns sa...

Gorgeous jewellery, I love that mushroom! I couldn't work out how to find it on their site because "in English" doesn't work and I can't translate it!
Thanks for visiting my blog :)

Anci sa...

Grattis till alla vinnarna !
Och tack snälla för att du visade det underbara hemmet i förra inlägget ! Det var precis vad jag behövde just nu :)

Kram till dig
Anci

Anonym sa...

Jag tänkte beställa, men jag blir förvirrad om VAR beställningen ska göras? När jag klickar på länken kommer jag till en hemsida där jag inte ser några möjligheter att beställa - i stället står det namn på butiker där smyckena säljs?

Har jag missat något?

/Mia

Anonym sa...

Är ni intresserade att beställa så kontakta mig gärna på johanna@plainvanilla.se så löser vi det hela - jag skickar er gärna prislista och visar vart ni kan ladda ner katalog etc... :)
Skoj att höra att så många tycker om våra smycken - vi har precis innan helgen fått hem en sändning med nyheter! :)
johanna
Plain Vanilla

Anonym sa...

Sorry should have written the above in English ofcourse.. :) If anyone is interested in ordering jewellery at the 50% discount offer please just contact me at johanna@plainvanilla.se - I can send you pricelists and help you to download our catalogue... :)

all best
johanna
Plain Vanilla