Blogfriends

torsdag 8 april 2010

Don't forget the contest










Plain Vanilla - swedish designed jewellery - a world dedicated to beauty

Plain Vanilla jewellery was started by Ingela Grip and Johanna Ahlgren in 2004 - and the name comes from their passion for vanilla and love for simplicity. The jewellery collections are contemporary and elegant, feminine and soft.

As a reader of Wabi & Sabi You now have the chance to win a fabulous piece of Swedish designed jewellery from Plain Vanilla!

THE RULES
Just write a comment during this post, and let me know, which piece of jewellery you want to win!
The names of the winners will be announced on April 17th when the competition is closed.

43 kommentarer:

Mariann sa...

Da prøver jeg lykken og hvis jeg er den heldige så synes hoolahoops øreringene er fantastisk flotte.
Have an amasing day ;)

bokbocesii sa...

I am not sure if it is open for international readers but the ring is adorable ;)

helle - pirettehuset.dk sa...

Glemmer absolut ikke konkurrencen, ven! Frågan er om den glemmer mig....

Olivia sa...

Hej Agneta darl! ♥

Men gud så knäpp jag måste vara, jag måste fullständingt missat denna underbara tävling.
Men nu när jag har sett och läst anmäler jag mig till sista chansen. Jag skulle vilja ha svampen om jag skulle ha den äran att vinna :)

KRAMISKRAMAR OLIVIA ♥

Simone ... sa...

i like the "mushroom"

greetings from switzerland
simone

Iris sa...

...ooh så fina smycken...!
om jag vann ville jag helst ha den fina ringen som är på bild alldeles ovanför svampen!
kram från Iris

Katta sa...

Underbara smycken och i vackraste silver till på köpet. Vill gärna pröva lyckan, min favorit är den vackra ringen på den första bilden. Kram Katta

Mammadamen sa...

Fantastiske smykker! Jeg elsker de flotte øreringer, nummer to fra toppen:-) Krysser fingrene for at jeg vinner dem!

Klem Mammadamen

Angel.Pearls sa...

Tävlingen vill jag såklart vara med i!!Åh, de är såå fina Plain Vanilla-smyckena!! (hemsidan är dock lite 'svår'..)Min favorit är 2.a bilden- Örhängena som 'går runt öronen' -de är urfina! Ha en suverän dag vännen! Kram//Eva

Hobo ........ ........ ........ sa...

Love & Calmness is present when I watch those. Each one is having the intensity to spread love.
Thanks for sharing.

Whimsey Creations sa...

So hard to choose but I think my fav is the heart necklace.

Karena sa...

I can't wait, very exciting giveaway!!

Karena
Art by Karena

Jenny Beckman sa...

Svampen skulle ju vara så fin på mig!!!!

Vackert alltihop förresten!

Linda Sue sa...

I do not win ever but just for good measure I will add that I LOVE the mushroom best.

Angel.Pearls sa...

..de är verkligen läckra! Vad är det i 'buren' i bannern förresten..en Onyx!? Hade inte sett det smycket tidigare -en berlock?..den är oxo superfin!! Dina blommor som täcker gräsmattan är antagligen Skilla?! Ha en fin kväll -Kram//Eva

escapade sa...

Beautiful - such lovely, versatile pieces!

Sogni Siciliani sa...

Oh...I just love the heart pendant.....Hope i win!!!

Malisa sa...

What a marvelous giveaway! If I won, I would choose the ring in the first photo! Too cool!

Thanks!

Malisa

flowing moments sa...

hello Agneta :) I like the ring at the top with the circles flowing together and the empty spaces offering such a feeling of lightness ... beautiful ! This is very generous from plain vanilla and you :)

Jürgen sa...

Puedo visitar su blog y encontrar un concurso!
Bueno ... Quiero que el hongo, es muy original. Aunque todas las piezas son hermosas.
He dejado un regalito para ti en mi blog.
¡Saludos!

Carey sa...

Oh my gosh, the mushroom please!

Helt Enkelt sa...

godmorgon agneta!

ett stort grattis till nya jobbet! så spännande...

och tack för dina fantastiska ord. det gör mig varm i hjärtat...
självklart får du låna bilder! det skulle bara vara himla roligt. ta de du tycker om :)

bästa freda´n till dig!!

Sabina sa...

Stilfulla smycken!
Skön helg till dig. Kram!

mi-rachel sa...

hei agneta!
tusen takk for dine fine ord.
så klart du kan linke!
jeg liker bloggen din så godt...fordi du er så flink til å finne vakre og inpirerende saker og blogge om. og du har virkelig sansen for foto!

Design by E sa...

Tack du rara Agneta för din fina kommentar..flytta in??ja kanske de..ha hhaha..
Ha skön helg!! Vi ses

kramar E

mamen sa...

HI!! All the pieces are beautiful, but I love the ring and the circular earrings!!!(pictures 4 and 5)
Regards from Spain!!!

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) sa...

ooh how nice, I would like to win the earrings on the third photo!

Have a nice weekend!

Regards from Belgium

Elisa Day sa...

Oj jag har glömt det här. Jag vill gärna vara med och tävla. Gillar svampen :) Kram

Driftwood & Turtles sa...

The butterfly is beautiful.

Greetings from Canada ~

QueenOfNight sa...

Åh underbara smycken.
Och du har en helt underbar blogg.

OM jag skulle vinna, så gillar jag verkligen ringarna...

Vårliga hälsningar!

/QueenOfNight

A Thousand Clapping Hands sa...

How did I miss this lovely giveaway? If I should be so lucky to win, I would like number 5 please. Thanks, Agneta.
Catherine

Mari sa...

I like heart, it's lovely <3

Elsa sa...

Wow, so lovely! Butterfly goes to my taste.

Paula Scott sa...

I like (love) ring number two-the one with all the circles. I do love the simplicity and elegance of all the designs, however.

Henricks tankegångar sa...

Jag vill börja med att tacka för tipset om din tävling! Fantastiska smycken. Vinner jag ett skall min mor få det för hon alltid ställer och står bakom mig i allt.

Då skulle jag önska mig det översta med den infattade svarta stenen. Ett vackert smycke som också har något speciellt i sig. Precis som min mor.

Henrick

purple area sa...

Självklart måste jag vara med och tävla här. Underbara smycken, gillar alla!

care69 sa...

If I win I would like:
POWER A magnificent heavy oval cylinder black onyx – embraced
in a cocoon-like silver shield 60*30 mm.

Anonym sa...

Vilka underbara smycken! Ja, jag kan inte säga annat!!
Vill gärna delta :)
Om jag råkar bli en av de lyckliga vinnarna så väljer jag örhängena på bild nummer tre, så läckra!

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Gabbies sa...

Jag är gärna med och tävlar. Skulle jag ha turen att vinna vill jag gärna ha hjärtat i ringen på näst sista bilden.

BellaRosa sa...

What a beautiful and generous giveaway :) I think that the mushroom is just lovely as is the heart, it reminds me of never ending love....sorry... was thinking of my amor, after 20 something years, the heart made me think of him :) Good luck to all your readers! Besos, Rose

Mia sa...

Å vad vackra smycken, svårt att välja men om turen är med mig skulle jag välja örhängena på bild 3, de som går runt örsnibben.

Henricks tankegångar sa...

Oj vad jag blir glad över att jag vunnit. Fantastiskt helt enkelt. detta skall min mor få nu när hon kommer ner till mig och hjälper mig efter min ryggoperation. Jag bugar och bockar och tack åter igen. / Henrick

DAHLARNA sa...

Underbara smycken! Verkligen svårt att välja ut en favorit. Om jag blir en lycklig vinnaren skulle jag vilja ha ringen på bild två eller hjärthänget på näst sista bilden. Nu håller ju tummarna riktigt hårt! Ha det så bra!