Blogfriends

fredag 2 april 2010

A walk in the wilderness







By Carmel Walsh

11 kommentarer:

Hobo ........ ........ ........ sa...

Walking is precious.

Angel.Pearls sa...

Vännen!! Oh, shit (sorry!!), de skorna går inte av för hackor! Man kanske ska sticka ut och köpa något iögonfallande i vår, istället för ett par klassiska ballerinor..Supertack för din gulliga kommentar, blir både rörd o väldans glad o fulli-skratt! Ha en underbar påsk! Kramisar//Eva

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Vilka roliga skor!

No.47 Mia sa...

Omg... knepigaste skorna mitt öga någonsin sett.. fnissellifniss... Men snyggt att titta på...
Men, vän gillar du inte påsken...?
Ha en skön och avslappnad påskhelg iaf..
Stor Kram Mia

Annbritt Schmützer sa...

helt fantastiska ..äääälskar skor!
glad påsk

Maria sa...

Detta är ett bevis på att allting går!
Vilket fint blomsterarrangemang, något för Gittan och www.ateljeblomster.se
Kanske något för nästa skyltning! :-)
Varma goa påskkramar!
Maria

Elisa Day sa...

Tack för din kommentar, gjorde mig så glad! Oj jag har missat tre inlägg här. Vilka annorlunda skor. Bilderna i förra inlägget, får mig att vilja packa resväskan och åka iväg. Kram

Lilla Kullan ♥ sa...

Tack snäll!:-)

De där var ju häftiga tycker jag. Vilket arbete att göra dem.:-)
Kram Stina

Lovely Home sa...

I do not know, I do not know
Hmmm and how with the convenience of no summer, and whether the bees would fly? (((;
Pat

helle - pirettehuset.dk sa...

De sjoveste sko jeg har set, hvilken fantasi, kreativitet og livsglæde!

Naturligvis høres vi ved, min bedste! Skal jobbe hele påsken. Uanset hvad, så håber jeg du njuter fridagene...

Stort vårklem

Helle (her skinner solen så fint!)

Cashon&Co sa...

You find the most interesting and unusual objects/subjects! you have a new follower in me!