Blogfriends

fredag 28 maj 2010

Enjoy the weekend






Phothographer Julian Broad

12 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sa...

smukke, smukke billeder, stine:)

bicocacolors sa...

...so beautiful Agneta!!!
and thanks ♥...
Elena,

Abigail sa...

I am so sorry I didn't reply earlier! I didn't notice your comment as I rarely post on or look at that page. I use www.mitkunst.blogspot.com :)

But yes, please tell me! I hardly know anything about Sweden, honestly! I will be there for just over a month. I will be flying in and out of Copenhagen. Thank you so much!

I also took another peek around your blog and I love the images! Especially all the circus ones... gorgeous!

Don sa...

Tutu much! Fun pics!

ediot sa...

ja men nu blev det faktiskt allt bra mycket lättare att njuta när jag såg dessa bilder. om du bara visste hur mycket jag älskar allt som har med balett att göra- dock endast klassisk balett! det är som konst. man kan bara titta o titta i all oändlighet. jag måste skaffa mig tåspetsskor. för att ha hemma.. och eventuellt försöka lära sig använda.

ha en underbar helg!

Helena sa...

Å vad vackert!!!
Ha en fin helg! Kram Helena

No.47 Mia sa...

Hej där nere...

Skulle vara så himla Kul! Att få tillbringa en dag där.. Få lite undervisning.. hmm.. eller kanske inte.. kom på att min kropp är ju sådär stel å dann.. ja just de! Nä, men kolla på dom som kan kanske.. JA!! Är ju sådan härlig miljö där..

♥Mia

Léa sa...

Mycket bra, jag älskar att dansa !

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Man riktigt känner dofterna av varma kroppar och talk...

helle - pirettehuset.dk sa...

Åh, hey, har du set jeg har begyndt renovering af webshoppen?

helle - pirettehuset.dk sa...

Naturligvis, ven, den er nästen på vej til dig!
My treat!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

vackra bilder!