Blogfriends

lördag 19 juni 2010

Crown Princess Victoria and Prince Daniel



















11 kommentarer:

brudeblogg sa...

Gratulerer Victoria og Daniel! Gratulerer Sverige!

Anonym sa...

Gratulacje dla Mlodej Pary i pozdrowienia z dalekiej Kostaryki, a ze po polsku... no cóz, los mnie rzucil daleko od kraju. Moze ktos to Ci przetlumaczy. Saludos cordiales. Jolanta

Hobo ........ ........ ........ sa...

Great gathering - lucky couple.
Cheers And Best Wishes for married life.

mi-rachel sa...

så nydelig brudepar!!

Irene ~ RE~VINTAGED sa...

Thankyou very much for the beautiful images!! We will not see much of this in Australia and nothing beats a pretty Royal wedding!!. The tiara she wore is STUNNING!!!!!
I hope they are very happy together :)

Tammie Lee sa...

so very romantic!! Congratulations and such a lovely post. xo

red ticking sa...

picture perfect.... have a lovely weekend xx pam

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Visst var det vackert, precis som det ska vara när en prinsessa gifter sig. Jag satt framför tv:n så länge, det brukar jag inte en lördag!
Ha en fin dag nere i söder
Kram till dig
AnnaMaria

Randiga Tråden sa...

Så, vackert, jag satt framför TV hela dagen, blev så rörd.

ediot sa...

hejhej! jag satt och såg från 1-6.. var inte planerat-men jag hade inget annat för mig. så blev man ju trollbunden. jättefint var det.
ang-ditt svar.. jag syftade på några andra bloggar- men ännu mer modetidningar som jag tycker är bra men som skulle vara ännu bättre om mer fokus blev på kläderna än naket.. jag förstår att de bilderna inte var "dirty" som många reklamer och sånt är men det fick mig bara att tänka att jag ville utveckla mina tankar.. sedan är det alltid interessant att diskutera med någon annan!
du pratar om denna feghet som många har- och det är verkligen en hårfin balans mellan att kritisera konstruktivt(som inte sårar) eller att fjäska(och ljuga) i dessa fall önskar jag det första. Detta får mig att tänka på hur många stora bloggar får så sjukt taskiga kommentarer, som är direkt menade att såra, och jag förstår inte hur människor får sig att göra det, de måste ha så sinnesjukt mycket problem med sig själv. Det är trist och hemskt att de ens har tillgång till internet..
On that note- nu ska jag nog avsluta. men jag vill tillägga att det var väldigt fint att ta del av dina synpunkter. hoppas du har en fin helg och att solen skiner på dig.kram!

Yvonne sa...

I can not even begin to put into words how thrilled I am for them!

Love and happiness was oozing out of every pore!

Loved it. German tv showed 8 hours of coverage and I didn't miss a minute.

Wonderful