Blogfriends

söndag 6 juni 2010

my summer contest.

The first prize will be a wonderful Kelim Pillow......
and this is the second & the third prize.....

Below you can see photos from Butiklanthandeln....







Hi, as a reader of Wabi & Sabi you now have the chance to win a Kelim pillow or two bowls from our webshop
Butiklanthandeln.

TH
E RULES
If you write a comment during this post you get one winning chance. But if you choose to link to both
Wabi & Sabi and Butiklanthandeln, you get three chances to win instead. Please let me know in your comment, how many chances of winning you want! Threee lucky winners will be announced 2 Juli when the competitions is closed. Good luck and enjoy the summer!

60 kommentarer:

Temps perdu sa...

Jaaaaaaaaaaaa! Jag vill såååå gärna vara med i tävlingen. Jag linkar till min blogg, så jag hoppas på dubbelchans att vinna!
Kram!
Nina

Maleviks Rosenträdgård sa...

Tänkte igår......att undrar hur länge hon kan hålla sig borta från bloggen :)
Håkan

Henricks tankegångar sa...

Givetvis är jag med och tävlar om kuddar och skålar. Vackra och och enkla som fungerar med vad jag har hemma. Underbart!

Jag hoppas att du tar det lugnt nu under juni och jag ser fram emot vad du har planerat med in web butik, såååå spännande!

Njut och samla energi!

/ Henrick

Givetvis länkar jag till både butik och blogg!

agirl sa...

Oh my word! Those bowls are BEAUTIFUL. (Is it wrong to covet the second prize more than the first?) I will let you know when I post about this, so for now only one chance for me. (Fingers crossed!)

Bull farmor sa...

Oj jag var tvungen att ta bort föregående inlägg...blir så konstiga ord då man översätter!! Försöker nu igen..

Jag vill så gärna vinna något av dessa underbara saker som du lottar ut på din blogg!! Skulle passa perfekt här hos mig i Dalom!!!!! Bloggen...den är förresten helt underbar!!!!
Ha en trevlig sommar!!!!!!

LeiaMia sa...

Japp, jag är gärna med och tävlar om så fina priser! Ska länka till er båda någon av de närmaste dagarna! Kram!

Katta sa...

Åh vilka fina priser. Och vilka bilder! Ja nu har ju jag nyss vunnit här hos dej men jag chansar ändå :D Kram Katta

Alison sa...

What a wonderful giveaway
Alison

helle - pirettehuset.dk sa...

Vidunderlig butik og kelim pude!!
Linker til jer begge!

Helle:))

Maria sa...

Tjoho...
klart jag är med och tävlar på båda sätten.
Mera sol till folket!
Maria

Iris sa...

...åh....jag vill också vara med!...läser regelbundet här....äääälskar alla de vackra bilderna!..men har bara en chans tyvärr...
Iris

Line sa...

Hej igen =) Självklart får du använda några bilder från min blogg, bara du länkar till bloggen och anger rätt källnamn. Värsta finaste komplimangen, hi hi! Vill gärna vara med i utlottningen men nöjer mig med en chans. Hoppas du får ett trevligt "sommarlov".

KRAM Line

Susan Erickson sa...

the blue of that bowl gives me something to long for....sigh.....

design traveller sa...

I like the pillows a lot! Very nice patterns.

Gustaf sa...

Gud va kul att don blogg går så fantastiskt bra mamma! Du inspirerar ju verkligen folk :) det har du iofs alltid gjort, men det måste kännas extra kul med så mycket fina kommentarer hela tiden! Måste bara passa på att tipsa om Malins senaste blogginlägg ang hälsa, kost och den vardagliga livskvalitén.

http://malinsyoga.blogg.se/2010/june/rensa-kroppen-och-bli-frisk.html#comment

Är mäkta stolt över den blivinade hälsogurun jag får spendera alla mina dagar med!

Vi kommer snart ut och hälsar på, sekunden vi har skaffat en bil!

Labo

G

Geisslein sa...

Such a lovely idea?! Hey, I would love to win (this little turquoise pot is sooooo cute!), but if not, it doesn´t matter - I love your blog, this is enough for me ;o)
Have a lovely day today...sunny greetings from the german one.... ;o)

mise sa...

I'd be ever so delighted to win second or third prize...

Yoli sa...

I would be honored to win anything!

Yoli sa...

Just came from the shop and it is so beautiful. There is this little pillow that I totally fell in love with since I adore birds:

http://www.butiklanthandeln.se/se/art/ljusrosa-kudde-med-broderade-faglar.php

I think this will be a very successful shop.

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Herlige bilder som vanlig...din blogg er en av mine favoritter.
klem....Ellen

cattie sa...

Ah, jag vill vara med (och garna vinna den turkosa skalen - sa sot!)

Hobo ........ ........ ........ sa...

Best Wishes & Good-luck to all the participants.
Cheers!!!

Karena sa...

I would just love to win the pillow it is perfect for my loveseat!!Everything is a delight!

Fingers crossed!

Karena
Art by Karena

Andrea - Faded Plains sa...

The pillow is gorgeous...and the bowl is the most beautiful shade of agua.

Lau de Casalil sa...

Hej Agneta.... you're right, I just Love!!!
And of course I'll put the links to be 2 more time chancefull!!! I'll even link wabi&sabi in my next °tuesday's blog°... you'd have a lot of french players, then!!! Nice idea for the summer, great thanks!

Tammie Lee sa...

I enjoyed reading about your wonderful shop and seeing photos of the artful things you sell! Plus how wonderful to have a chance at your amazing give away. Wishing you a lovely day.

Don sa...

What great prizes...count me in!!

malin sa...

jaaaa! vad glad jag blir att kombon knäbäckshusen och jag får dig att testa yoga en gång till, trots allt! yogaälva är ett fantastiskt ord tycker jag. ska kalla mig för det istället för yogini! vore översnällt om du vill tapetsera österlen med mina lappar. kan du skriva ut pdf-filer och klistra upp, eller vill du att jag ska printa ut till dig?

peace and love,
yogaälvan :)

Elisa Day sa...

Vilka vackra priser! Så klart jag vill vara med och tävla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej.
Det här var en riktigt fin tävling. Kan tänka mig att Gösta Berling hade en sån kudde bakom ryggen när han körde häst. Jättevacker kudde och skål.
Jag är gärna med, gör båda länkarna.
Ha det gott
Kram till dig
AnnaMaria

Carina sa...

Hej kära du!

Nu skriver jag mitt första inlägg efter massor med påbackning! Ska bli bättre, lovar!

Vilken fin skål! Jag gillar den skarpt!

Vill tacka så mycket för igår! Det e så mysigt att träffa dig och allt som händer runt dig! Du e min personliga coach, det hoppas jag att du vet! Du skulle ju lätt kunna ta betalt för det! =)

Och tack för jättefina presenter till lilla Selma! Underbara! Nu ska man bara ha ett hus för att kunna hänga upp "vimplarna". Det ska lätt vara en helt vit vägg! Håller med!

Agneta, du goa! Vi ses snart igen!
Tusen kramar!
PS! Bloggen är VERKLIGEN helt underbar, menar det verkligen!!

LeiaMia sa...

NU har jag länkat! Kram!

Olga sa...

Hi Agneta. Just when I started to miss your posts... I found this one! Lovely items for the contest. I can't be too lucky to win another one, but I guess I can participate anyway :P greets from Gdansk.

I figured I passed by your place this autumn - crossing the bridge to Copenhagen :D

helle - pirettehuset.dk sa...

Sødeste veninde!

Jeg VIDSTE jo at dette huvud var ditt, og jeg såg det for mig præcist hvor du havde tænkt dig at ställa det: på et hvidt bord i din stue med striberne på tapetet.

Hvor glad jeg blev for at du blev glad!

Kommer rakt fra Malins yoga site og jeg håller så mycket med dig i at dette er en fantastisk pige/tjej - og en fantastisk flot blog. Så mycket at læse og læra, bliver nog på et annant tidspunkt med mera tid.

Jeg ønsker dig al lykke til med webshoppen, jeg vet det bliver en succes, men vet også at det er hard work!
Mikset mellem blog og webshop er genialt, der kommer kunder fra det ene medie til det andet.

Kram

audreyfenn sa...

Självklart vill jag vinna!
Länken ligger uppe hos mig.

Hemma hos Razzel sa...

Så kul att hitta en ny rolig blogg! Vill gärna vara med i er tävling och länkar från min blogg!

ediot sa...

hej söta rara. åh vad underbara priser! jag vill faktiskt inte vinna 1 priset ;) utan 2 priset. hihi
länkar gärna till er båda.
ha en underbar helg. ta hand om dig

kram!

My Castle in Spain sa...

I'm in it too !!
Have a great holiday, dear Agneta!
xoxo

Kenza sa...

Bonsoir Solene,
Quel magnifique blog et quelle jolie découverte pour moi!!
Merci et très bon week-end

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

fina priser! jag är med!
ha en skön helg!

House number 15 sa...

Det här vill jag inte missa, vilka fina priser!
Massor med fina saker i webshopen också.

Håller tummarna....
Kram C

swedishouse sa...

LOVELY Giveaway...please kindly enter me into the drawer, Looove the blue bowl especially
KRAM Julie x
P.S. Good Luck with your shop, you have some lovely furniture

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Hej, jag är med för tusan!
Det ska bli väldigt roligt att träffa dig!
Kram
Becky

bohemian sa...

Hejsan! Vet ej hur man linkar din blogg.Har försökt igår.Hittar inte länken på min browser.Vet inte vad man ska gå in på? Fösökte även kopa o paste din länk men då kom din sida upp .Ska försöka idag igen.
Tack för komentaren!
Bohemian

willow sa...

I'm feeling lucky! Choose me, oh please choose me!

bakformen sa...

Hejsan, vill gärna vara med och delta i din tävling. Det är underbara saker som du lottar ut.
Var inne på butiklanthandeln.se och tittade runt vad som finns och jag hittade massor av härliga saker, fastnade speciellt för dom härliga kuddarna, vilka härliga färger....

Har ingen blogg så kan ej länka.
Tack för trevlig tävling!

Sommarhälsningar från Pia i Västervik
bakformen@gmail.com

Elisabeth sa...

Klart jag tävlar! ;)

Pauliina sa...

Ja vill ocksâ vara med o tävla! Tânk om jag
vann!!!

Fighter ღ sa...

Jag vill gärna vinna andrapriset!!

Underbart vackra. Precis som din blogg.

Länkar både hit och dit:-)

Robin sa...

Thank you for hosting such a beautiful giveaway, and reminding me about it. What a gorgeous Kilm pillow and the bowls are so beautiful. I will link to your post on this giveaway for sure! As always, your blog is a delight to the senses! And, your darling Ragdoll kitty is precious. I don't think I'd see a picture of him before. Oh, and of course, thank you for the anniversary wishes! Leaving my footprint now -- Robin ♥♥♥

Randiga Tråden sa...

Nu har äntligen lyckats länka till min blogg. Brittmari

Silver Strands sa...

I'm your newest follower Agneta :) So that gives me 2 chances to win ...
Have a great day.
oxox
Denalee

Tidsmästarinnan sa...

Hej!
Jag kikar in och tar en lott, vad roligt att hitta din blogg!
Kram
SUsanne

Malin sa...

Hej, jag hittade hit från sidan Henricks tankegångar för att jag blev kär i den turkosa skålen på fotot. Jag är gärna med i din utlottning och skall försöka länka till både Wabi Sabi-sidan och till webshoppen, jag är bara så kass på vissa datamanövrar. Nu ska jag läsa din blogg och kolla in shoppen. Kram från Körsbärs-Malin

Olivia. ♥ sa...

I want One please ;)

xoxo // Olivia ♥

Loppe sa...

Tak for din kommentar hos mig :oD

Fine fotos på din blog, de får mig til at smile...

Butiklanthandeln er jo fantastisk !

Kram
Loppe

Jenny sa...

Hej Agneta!
Har precis varit inne hos Butik Lanthandeln..åh vilka vackra möbler o saker, man vill ju ha allt!! ;) Länkar från mig till både butiken och din blogg!

Håller tummarna hårt!

Kraam Jenny

Matilda sa...

Åhh vad fina saker ni har i webshopen! Jag är gärna med och tävlar! Jag länkar både till bloggen och shopen här:

http://matildasusanna.blogg.se/2010/june/tavlingar.html#comment

Kram Matilda
matilda-pettersson@hotmail.com

VintageReGreeening sa...

Jag vill gärna vara med men är alldeles nob... skall försöka länka...

Emelie sa...

Hej allihopa! För er som fortfarande är sugna på kelimkuddar så kan ni kika in här: http://myworldbazaar.com/kilim-pillows. Lämna gärna en förfrågan på sidan för fler kuddförslag och bättre priser.