Blogfriends

onsdag 16 juni 2010

Dream Catchers








Aneta Bartos

16 kommentarer:

Maleviks Rosenträdgård sa...

J
A
G

Ä
R

F
Ö
R
S
T

hihi.......så har du lärt mig skriva... :)
Riktigt fina bilder.... Me Like :)
Kolla Utställningen
Hakan Brakan

Hannis sa...

Ooo!Säger bara oooo!
Ljuvliga bilder.

Har läst ditt mail, ska försöka men inte säkert att jag får i hop det.
Men prova gör jag gärna!

Kärlek till dig

brudeblogg sa...

Så romantisk! Håper Victoria skal ha en riktig romantisk brudekjole. Gleder meg til å se henne på lørdag :)

Mycket annat & lite betong sa...

Vackert!! Passar bra nu.

Hälsningar Agneta

LeiaMia sa...

Ny layout varje dag? Jag är impad!

Don sa...

You can't fight the bright white light.

A home far away sa...

Åh nu fick jag foto inspiration:)

Kram Gunilla i Singapore

Kala sa...

Beautifully soft, romantic images.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon.
Det var vackra bilder, passar fint nu före bröllopet med stort B. Jag har en bloggvän som är med och fixar blommor, ska titta lite på lördag om jag kommer ihåg.
Ha en fin junidag
Kram till dig
AnnaMaria

Yoli sa...

Dreamy images.

Katta sa...

Så skira vackra bruddrömmar. Här är det brudklännings-sömmnad som står på schemat den här tiden på året för mej som sömmerska.Kram Katta

Ulrica sa...

Åhh vilka ljuvliga bilder!! I Love!! Underbart med kontrasten i färg mot detaljerna, blommorna, skärp!! Här råder total bloggtorka för min del men den återkommer nog som alltid;) Härligt att titta in till dig som alltid och inpireras!! En klar favorit!!
Hoppas du får en ToppenDag!!

Kram//Ulrica

suzi sa...

Vackert så det förslår! Andra bilden uppifrån är en höjdare.

giveto sa...

i want to be married !!
thank a lot agneta
véro

Lantliv i Norregård sa...

Ljuvligt!! Du har alltid så vackra bilder att bjuda på;o)

Kram Malin

Gary Heller sa...

Fantastic work! Ethereal. . .