Blogfriends

lördag 26 juni 2010

Forest fairies





I found these pictures here....

14 kommentarer:

Christine Louise sa...

Kjempe flotte bilder :)

Du har en kjempe fin blogg :)

Ha en flott lørdag.

Klem C

Olivia. ♥ sa...

Really nice pictures I think! :)

xoxo // Olivia ♥

jordbærpiken sa...

Heisann!

Tusen takk for dine vakre ord hos meg! Jeg blir så glad!

Mange inspirerende bilder her hos deg. :)

Har du vurdert å bruke en annen mal for kommentarinnleggene? Det er veldig vanskelig å skrive kommentar her av en eller annen rar grunn. Kanskje blogger har problemer. Jeg ser ikke hva jeg skriver før jeg har skrevet ferdig hele setningen, så jeg håper det blir uten skrivefeil. :) Kanskje det hadde gått bedre om du hadde hatt kommentarene i et eget vindu? Bare et vennlig tips fra meg siden jeg la merke til det nå.

Håper du får en fin helg! Smil fra meg!

Agneta sa...

hoppas det funkar nu

Tulipa sa...

Hej!
Tack snälla söta du för kommentaren!
Jag blev riktigt rörd!

Magiska bilder...
Passar en midsommar...

Kram mariette

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

vackra bilder! och vacker musik!

Tierlantijn sa...

Thanx for your nice comment!

Really LOVE the pictures on your blog!!! You got yourself a new follower! ;)

Have a nice sunny weekend!

Best wishes, Ilona

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Koselig blogg du har, jeg har lagt meg til som følger, og titter gjerne innom igjen!

Ha en fin sommerdag!
Klem

Lou sa...

I'm pretty sure those fairies live in my garden..... can you ask them if they're missing any wings as we found some?!

Gorgeous pictures.

Lou
xx

Sjabbig men chic sa...

Hoppsan, är det månne jag?;) Kikar in och hoppas att du har en alldeles ljuvlig midsommarhelg! har en liten live-hälsning på bloggen;)

Stora kramen
Lisa

Linda sa...

drömskt och fint!

har jag halkat bort från din länklista förresten...? har för mig att jag var med där innan och att jag var himla glad för det:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Agneta.
Sagolikt vackert! Jag fick en fotoidé nu, får plocka ihop lite kläder och låna sonens sambo. Och dina bilder i förra inlägget på dom gamla rostiga bensintapparna blev jag väldigt förtjust i. Du har bra känsla för fina foton.
Hoppas du har en bra midsommarhelg, än har vi ju lite helg kvar.
Solig kram
AnnaMaria

Silver Strands sa...

Very magical pictures! We used to live in Alaska and had an area in our yard that felt magical .. we called it our "fairy patch". ... these pictures reminded me of that.
Have a great weekend Agneta!
oxox
Denalee

Tammie sa...

wonderfully magical~