Blogfriends

söndag 13 juni 2010

P I N K








19 kommentarer:

willow sa...

I have the same two vintage bottles and wooden hand as in your header pic! I've also been craving deep peacock blue paint...maybe my kitchen cabinets? This is tempting me....

(Love-love-love your new look!)

Plupps krypin sa...

Gillar tapeten som ser ut som en bokhylla. Funderar på om inte den ska få sitta på en vägg i vårt nya projekt. Ett hus med potensial men ack så dåligt.
Kram Yvonne

Elle sa...

ooohhh I love the dark colors of these rooms, and all that glossy pink on the table... stunning!

lisa sa...

nice I like the turkoise!!
lisa says from lisas retro design .com

Hobo ........ ........ ........ sa...

Cool effects - will say.

Annie@A View On Design sa...

that place looks amazing!@!!

Kala sa...

Love that pink table!

Hannis sa...

Vilka kontraster.
Coolt!

Hoppas att du mår bra på alla sätt!

Linda Sue sa...

Such yummy flashes of colour! Delicious! Love the contrast, the quiet and the HOLLER!

Pauliina sa...

Fin blogg du har o det har jag nog sagt ett flertal gânger... Jag gillar de chock rosa färgklickarn o det blâ köket... Tack sâ hemskt mycket för din fina kommentar. Jag blev jätteglad! Kul att bôrja morgonen pâ det sättet. Ja visst vill jag vara med
i din sommartävling!
Ha en trevlig vecka!

Don sa...

This feels just like home. So comforting.

Maleviks Rosenträdgård sa...

Just färg på bordet...... :)
Ha en bra dag
Håkan Bråkan

Geisslein sa...

I never can make a decision: Would I prefer living in white or living in dark colors? I´m always undecidet, but this post makes me want to redecorate my house ;o)
Did you see my link to your summer competition? http://creative-geisslein.blogspot.com/2010/06/do-you-want-to-win-beautiful-giveaway.html
Have a great start in the new week!
sunny greetings, geisslein!

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Hej!
Någon har ledigt och pillar med sin blogg:-) Inte så dumt alls!
Och itkupilli... en av mina absoluta favvisar också, halvfinne som jag är blir jag extra glad. Nu ska jag iväg och fixa några "Pelargonium Prettypinkium"... :-)

ediot sa...

åh vad fint. let me move right in please...
jag älskar rosa. det bordet vill jag ha!!! tack för en blogg med tiotusenfald av inspiration! ha en underbar måndag.
kram!

House number 15 sa...

Vilket snyggt och modernt hem!! Säkert en kille som bor där som vill ha lite feminim touch genom de rosa detaljerna. Var hittar du alla fantastiska hem o bilder!!!?

Tusen tack för dina fina ord hos mig...
Ha det gott!
Kram c

Ulrica sa...

Tack rara du!! Kanske bra om dom vägrat högklackat:), eller inte, då kanske dom blivit designers!
Älskar det knallrosa!! Inte så överaskande..:)! Blir långt mellan bloggandet nu, men alltid lika härligt, inspirerande att läsa din!!
Hoppas du får en toppenvecka! Kram//Ullis

Yoli sa...

These images, this home speaks to my soul, it is me.

Lianne sa...

What amazing photos. I especially love the room with the bookshelves around the door.