Blogfriends

måndag 5 juli 2010

My name is annaleena & ......


..... for many years i have carried a dream, a dream there i can work with creativity, pictures and beauty. Today i am stepping more and more into my dream. My blogg annaleenas hem is a skandinavian retro/vintage inspired blog where i post my creative work and ideas. I am a mother of four children and married with Jonas. I love beautiful things, taking pictures, and working with them. I also enjoy good vintage shopping. I hope that my blog can be an inspiration for your creativity as many other blogs are for me:)
With love, annaleena



















15 kommentarer:

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!
Vilka bilder, magiska!!

Vill tacka för dina otroligt snälla kommentarer, dom värmer mitt hjärta så;o)

Kram Malin

No.47 Mia sa...

Hello...
Det här gillar jag!!
Underbart...

Kram på dig!

Mia

mi-rachel sa...

heier på deg, annaleena!

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Den lilla fågeln på de översta bilderna var underbar, den gillar jag skarpt.

Yoli sa...

lovely.

Karena sa...

Very nice works and images Agneta and I will visit her!!

Karena
Art by Karena

lugnet sa...

"Softa bilder"!! Tack rara du för dina ord! Vad spännande med en webbshop! Den ser jag framemot! Måste vara perfekt kombo till ditt yrke som kurator, kanske halvtid i framtiden vore bra!! Jag har sålt lite möbler, privat, som jag gjort om men det är svårt att nå ut till rätt kunder.. Samtidigt som jag inte heller har satsat helhjärtat!
Hoppas du har det bra i sommarvärmen!! Nu ska jag gå ut och doppa tårna!!
Kram//Ulrica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Urläckra bilder, jag gillar det trolska med det skira tyget och en favorit är fotot med dom röda skorna.
Och idag kom paketet, det var snabbt av tjejerna. Tack goa rara du som förmedlade detta. Den är så fin kudden.
Solig kram
AnnaMaria

storeflittig sa...

Utrolig, fantastiske herlige og INSPIRERENDE bilder. Særlig bildet med sjeselongen (?) traff meg. Herlig!

Katta sa...

Tack så mycket för din fina kommentar, blir så glad. Vilka härligt fina bilder, kul med att hålla samma stil rakt igenom med softade bilder så. Ha en bra dag, kram Katta

Maleviks Rosenträdgård sa...

Det här gillade jag........fräckt :)
Ha en fin dag Agneta :)
Håkan

malin sa...

du är så sjuuukt inspirerande agneta, bästaste svärmoder! :) både här på din blogg med alla wunderschöna bilder, men också privat!

jag ska göra som på din dragarbild idag, sätta upp papper med klädnypor intill datorn. har tänkt på det tidigare, och nu fick jag ett tecken till på att jag borde göra så!

massa love, ses lördag!
malin

Don sa...

Another good blog!

Mitt ☆ Mine sa...

heisann
takk for besøket hos meg og dine fine ord!!
utrolig vakre bilder du tar!
kommer definitivt tilbake hit!
;D

No.47 Mia sa...

Men! Jag har ju missat en kommentar från dig! Whaaa!! Nästan oförlåtligt..
OM jag vill komma!! Fatta bara inte hur jag ska få till det.. Men komma ska jag innan Jul..

Shit vad kul!! att få sitt hem fotat.. Så Jäkla ballt!! Blir helt till mig jag med..
När var får man se det sen? Vet du ej kanske.. Du måste ju bli vän med din apparat med så man kan få se bilder från ditt on the blogg..

Loppis ja.. Har ju lovat min farmor att ta tag i hennes lada.. där finns många skatter.. men mia vill såå mycket men har så lite tid..

Kram till dig!

Mia