Blogfriends

onsdag 14 juli 2010

Secret Love By Angie














Angies blog

12 kommentarer:

ediot sa...

vilka underbara bilder. fina plagg o smycken! jag har taggat dig förresten .men det är helt lugnt om du inte vill eller så. ha en finfin vecka.kram!

Huset vid ån sa...

Superfina kläder.....
Hoppas att du har en underbar sommar!
Kram Therese

Country Hill sa...

Men jisses så myckert läckert helt i min smak!
Och förra inlägget, superläckert!
Visst får Du hänga med i min väska nästa auktion skulle vara superkul!
Sommarkramar Lena

Anci sa...

Hej !
Bilderna är vackra, drömmande och milda.

Ha en underbar dag !

Kram
Anci

Siga sa...

Amazing. I love the white/beige combination.

Dreams Come True sa...

Thank you:-)

Dear greetings, Angie

Lou sa...

I dream to look like that.... with wellingtons of course!

Lou
xx

Shell sa...

Beautifully romantic, I look at these pictures and get lost in a daydream.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

så fint och romantiskt!
Jag önskar verkligen att jag hade en baddräkt från 50-talet!

Tant Grön sa...

Vad kul att du hittade min blogg och tack för komplimangen! Du verkar också vara väldigt duktig på att fotografera. :D

Tierlantijn sa...

Lovely!! And so romantic...!

Have a nice weekend!

Ilona

Tonje sa...

Romantiske og vakre bilder!